En arg sarah & marilyn

Jahapp blev visst ingen bio idag , men imorgon har sarahs pappa lovat . ingen kunde skjutsa oss så det blir imorgon istället som sagt =) Men vi är ju lite sura för ingenting att göra när det regnar ute och så . får väl dö framför datan helt enkelt, höhö . vet ni vad jag gör nu ? Jag läser min gamla blogg , mina gamla inlägg i den sen februari & mars typ . haha sjukt vad jag skrev annorlunda , men det är lite kul på ett sätt faktiskt =) vad jag gjorde då och så .
kollade runt lite och hittade yttligare en gammal bild, eller gammal och gammal . från februari ! Ser jag annorlunda ut där ? eller ser jag fortfarande ut som jag gör ? ..



.. Nej jag har inte löshår på bilden !

Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

vad heter den bloggen ? :)

2009-07-21 @ 22:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0