Dusch dags

Du har ju typ dom dära byxorna varje dag ju?:O

Svar: Menar du dom vita? Isf, nej jag har dom inte varje dag, bilden är inte från idag för den delen heller, och så tog jag inte med så mkt ''jeans'' till landet.

Så.. Nu har vi vart på flygplatsen? Hm överraskad? Nej inte riktigt va! Men vi köpte lite godis, mobba mig inte nu bara. Men vi var tvungna med lite till godis, sista dagen på landet ju!? Då måste man ju passa på... Men nu ska jag skärpa mig!
Sarah duschar nu och jag ska dusha efter henne, skönt! Måste ju vara lite rena och fräscha tills imorgon när vi åker =) Det var allt för nu, puss!



 Bildbrist...

Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

sån sööt tjej du är!

jag har alltid tyckt upp och ner om dig.

men nu, tycker jag om dig i gen :)

inget dumt menat.. men.. de är nog KSSS människan menade..för dom använder du ganska ofta på bilder och dom är seriöst inte fina:) puss bloggen är bra

2009-07-23 @ 19:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0