beauty sleep

Godmorgon alla sötisar , vi vaknade runt tolv slaget , så skönt att sova ut faktiskt ! Sov definitift i mera än två timmar , så ja det var ju bra :) vi åt frukost för ett tag sen .. och idag vet jag inte vad som händer . funderar på om vi ska dra till länna , haha fråga inte varför men lollo fick för sig att det var spännande där =)
så aa .. juste ! Imorgon eller på måndag kommer laddaren hem till min data , så inte senare än måndag ska det funka att blogga hemifrån , bra va ? håll ut hihi !
Nej nu ska vi börja fixa oss , så vi hörs sen . ska jag göra ett till videoinlägg ? ja / nej ?
Kommentera gärna om jag ska det !
puss



Kommentera älskling!
Postat av: Lona ♡ designar din blogg, för bra pris:D

god dag :D

2009-07-30 @ 14:44:59
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Louize

Allt bra? :)

2009-07-31 @ 19:54:18
URL: http://thefromstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0