ARGH!!

babysar!
Åhh, jag är arg!! Allting går fel idag.. allting! Först så cyklar vi till flygplatsen men så är den stängd, och sen öppnar den efter ett tag. Sen så ser vi att flyg hem inte går försen om fyra dagar! Fyra! Vi vill hem till stockholm nu =( åhh saknar stockholm så mkt! Anyway.. Kanske åker om fyra dagar, hoppas det! Tillbaka till saken.. nu märker jag oxå att min dumma j*vla statistik sjunker bara för att jag uppdaterar dåligt! Men vafan, jag bryr mig inte längre. Dom som läser läser och dom som inte gör kan dra! Ja.. allt går fel och vi vill bara hem thats it.

Förlåt för att jag dampar, men är bara så arg!! Aja, hörs snart och hoppas att jag är lite gladare då!...


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0