ARG!!

Fick nyss ett mail... av min pappa. Vet ni när han kommer hem!? Den sextonde augusti, inte för att jag är speciellt förvånad. Men är verkligen bara för arg, jag spricker snart av ilska!! Jag kommer inte få komma hem till honom innan den sextonde augusti! Herregud... Hur ska jag klara mig!? Hjääälp..
Vi kommer hem härifrån i slutet av juli iaf, jag har två val. Bo hos mamma eller hos Sarah C! Tror jag väljer sarah eftersom att mamma bor så långt bort..
åhh ta mig till den sextonde august och rädda mig från den här j*vla världen!

..<3

Kommentera älskling!
Postat av: emma

varför är din pappa borta så länge? =/

2009-07-18 @ 16:54:53
URL: http://eemmmajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0