Älskar & hatar



Positiva kommentarer Man blir så glad av det och det får mig verkligen att inte sluta blogga, utan kommentarer är det inte kul, samma sak med dumma kommenater.. nejnej jag älskar positiva =)

Musik Det lyssnar jag verkligen på hela tiden.. nästan. När jag är inne på datan måste jag alltid ha på musik. Speciellt om jag är ensam hemma, annars är det så tråkigt och tyst. Som nu tex, jag är hemma ensam och lyssnar på låtar på klubberiets hemsida på högvolym ;) yeah.

Söta killar Haha tummen upp! Ärligt finns det ngt jag älskar mer :$ ? speciellt dom som skickar generade gubbar på msn hela tiden... aw det är så gulligt .. jag dör!
 


Sommarlovet snart slut Ja snart har det gått hela två månader och sommarlovet är slut.. Tråkigt måste jag säga! Det ända som är kul är att träffa alla, sen vill man bara ha sommarlov igen! Tummen ner..

Sega datorer Haha kanske låter lite nördigt? Men ärligt... ofta man orkar sitta vid en data som segar varje minut, nänä inte jag i alla fall...

Stress Åhh säger bara! Hata stresss.. speciellt om man måste fixa sig snabbt på morgonen eller någonting, ni vet sådär på 15 minuter? Som sagt.. jag hatar verkligen att gå utanför min dörr ofixad, jag känner mig som .. jag vet inte vad!

Ja, där fick ni veta vad jag älskar och hatar babysar!

Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0