a secret for you




Ssh.. vill ni veta?! Några vet redan men för er andra kära bloggläsare. Nu till saken! Vet ni? Jag älskar ju godis, Lakrits ska det vara! Jag kan inte äta för mkt choklad, inte för mkt surt. Men lakrits är bara för gott. Jag kan äta hur mkt som helst av det utan att tröttna, har alltid gillat och kommer alltid göra :) det är det godaste som finns, så fort jag är med kompisar och om vi ska handla godis, då frågar vissa.. vad vil du ha? Jo då kommer svaret, Lakrits!! Och om jag går in i en godisbutik då måste jag altid köpa lakrits, choklad äter jag då och då.
Men det är någonting jag tröttnar på, jag är beroende av min goda godis... mums jag blir sugen redan nu!

<3

Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

kan ni inte ta kort hur det ser ut där ni är?

2009-07-17 @ 23:29:35
Postat av: marilyn

jo visst, imorgon kan vi försöka fixa de :)

puss

2009-07-17 @ 23:49:41
URL: http://mwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0