5 frågor



annie om som vanligt.. HEJ IGEN!:
tänkte ställa några frågor som jag hoppas du kan svara på (a)

1. Är du kär i någon just nu? isf vem?
2. hatar du fler än du älskar?
3. kan jag få ditt nummer?(a)
4. gillar du verkligen dessies blogg? eller säger du det bara för att få uppmärksamhet?
5. vad tycker du om mig?

1. Nej jag är faktiskt inte kär i någon just nu.

2. Japp haha konstigt nog!

3. ah här 07363***** eller nej tack :)

4. Ja jag gillar hennes blogg? Det har verkligen ingenting med uppmärksamheten att göra, jag sa det en gång när jag hade frågestund.. tänk lite nu va!

5. du är konstig & jag vet inte vem du är, så ah.. höhö =)


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0