Update

Oj förlåt!! Världen går under för att jag ''glömde svara på en fråga'' Ja, dom sover inte hos mig för att jag är hos min mamma just nu och hon bor ganska så långt bort. Därför sover ingen här just nu. Nöjd?

Åhh! Jobbiga idioter vissa är!=) Whatever.. orkar inte bry mig, gör inte så speciellt mkt just nu, så ska göra en film på windows movie maker nu.. vill ni veta om vem? Nej!


Kommentera älskling!
Postat av: Frida - hon som designar

Hej!

jag designar gratis bloggar just nu för jag har nyss startat min blogg, kika gärna in!



kram

2009-08-11 @ 15:28:19
URL: http://fridandesignar.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså varför tar du kort på din mage?

2009-08-11 @ 17:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0