Två vackra bilder från idag!

Hemma ifrånd Sarah nu, alltid skönt att komma hem såhär på kvällarna tycker jag faktiskt, håller ni inte med mig..? Om man lixom vart ute hela dagen plus skolan osv. Jo det är verkligen skönt, tummen upp!

Gör ingenting nu, chattar med Sarah Frida och några till på msn som vanligt =) yeah! Och juste.. sötaste Vega håller på att göra en ny design till mig nu oxå, den här gången blir det svart. I like it, har nog haft lite för mycket rosa, eller?!  Haha aja, bryr mig inte vad ni tycker egentligen.. min blogg!




Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

Shit vad dålig blogg du har :O kan du inte skriva nått annat än vad du gör varje dag.

2009-08-24 @ 20:33:33
Postat av: Anonym

snygg tröja, hah. vart har du köpt den?

puss

2009-08-24 @ 20:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0