Statistiken höjer sig!

Ja det gör den! Men det är ju helg nu oxå så när skolan kommer kommer det säkert sänka sig igen *suck* !

Aja, vet inte om jag orkar skriva mer ikväll för ska vi ska inte sitta vid datan och lata oss säger vi.. vi har ju en film och kolla på och en massa godis. Så om jag inte skriver mer så vet ni faktiskt varför, men annars skriver jag massor imorgon när jag kommer hem. Det lovar jag, jag försvinner aldrig haha =) Thats true!
Ni får ha en bra kväll så kanske vi hörs senare.

Och nu ska jag smsa med älskling från Fridas mobil, ni får aldrig veta vem det är.. eller hm, kanske någon vacker dag? Bara att fortsätta hoppas & försöka tänka ut, vem kan det vara?!
Puss!

Frida <3 Marilyn - alltid




Kommentera älskling!
Postat av: K E L L I

Snygg bloggdesign! :)

2009-08-29 @ 21:49:34
URL: http://kellsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0