Sova i tid

Ja rubriken säger väl allting..? Måste lägga mig i tid nu när skolan snart börjar! Thats it, annars kommer jag inte orka. Hihi har nyss tvättat bort mitt smink, skit skönt faktiskt efter att ha haft foundation och allting! Yeah, och imorgon ska jag träffa världens finaste Sarah t, vara med henne hela dagen och sådära. Jag har bestämt att vi ska ta skit mkt nya kort och sådära :) .. eller hur baby!?=) Och ja vi har faktiskt inte träffats på hela fyra dagar, riktigt mkt. I mina tankar känns det som fyra år! åh saknar henne så mkt så det inte går att beskriva, imorgon ska hon få en bamsekram och en puss igen, hihi var beredd :) aja, vi hörs imorgon när jag vaknat.
Godnatt puss


Jag skulle aldrig klara mig utan dig, du är mitt allt och så mkt mer bästavän!

Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0