Skolfoto imorgon (!?)

Det hade jag totalt glömt bort förens jag läst en persons blogg.. Åh förra året var helt fruktansvärt på riktigt! Nog det värsta genom alla år, då hade jag lugg oxå. En hemlighet ni inte visste?;)
Ja men fint var det inte iaf, så jag hoppas på att detta år blir dubbelt så mkt bättre, eller ja hoppas inte jag vet! Så imorgon ska jag faktiskt gå upp klockan sex och inte försova mig, då ska jag sminka mig skit fint och platta mitt hår extra spikrakt!

Det låter väl underbart? (a) så ja, bestämde kläder i förväg, tänkte att det var enklast så hihi, men orkade inte ta en ny bild för kameran till batterierna är urladdade? Så ja den här tröjan och ett par andra jeanstights, inte dom vita. Mina ljusblåa, love it!




Haha kolla min spökhand i bakgrunden? :'ooo


Kommentera älskling!
Postat av: stilen.

haha det är en spegel;)

2009-09-01 @ 08:05:27
Postat av: ida.

HAHA, xD, typ fet läskigt ju xD xD, Men alltså om du typ ska ha den tröjan, så ska du ju inte ha typ en toffs dära ju?:P, Thiih.<3..

2009-09-01 @ 20:29:57
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0