Skola skola skola..

Dagarna blir bara jobbigare & jobbigare i skolan.. Lixom det har gått fyra dagar och jag är redan DÖD på lektionerna! Hur ska jag orka en hel termin till..? Det är faktiskt en bra fråga, nu har läxorna börjat komma oxå. Redan, Jag tror faktiskt inte jag hänger med att skolan har börjat än.. jag är lixom inte van att sitta still på min plats och lyssna på vad läraren säger och göra en massa jobbiga uppgifter, jag är van att sova ut på mornarna vara med kompisar och bara ha kul & somna sent. Men nej nu måste jag visst lära mig att lägga mig tidigt och vakna tidigt, det är en bra fråga om hur det kommer gå, får väl hoppas att jag inte försover mig..!

Och nu till läxorna, kollade just igenom min väska och då ser jag fysikboken Juste ja! Det hade jag glömt bort totalt, att vi skulle läsa och svara på en massa jobbiga frågor. Visst jag vet att det ska bli klart på fredag, men varför inte göra det nu istället så att jag har det klart. Annars kommer jag bara glömma och ja, inte IG här inte. Så nu får ni önska mig lycka till så ska jag faktiskt försöka bli klar med läxan många dagar i förväg, alltid på den säkra sidan, right..?


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-08-24 @ 22:27:36
Postat av: Daniel

Trevlig blogg du har! =)

2009-08-24 @ 22:47:26
URL: http://danielkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0