Saker att göra!

Tänkte att jag snart ska hoppa in i duschen, eller kanske bada i mitt stora bubbelbad med massage med tända doftande ljus till, det låter väl härligt? äsch får se om jag orkar det annars duschar jag bara.. sen ska jag inte göra så mycket mer, mest små saker bara! Får inte glömma så bäst att skriva en liten lista så att jag kommer ihåg!

Ta en dusch eller ett bad!
Raka mina vackra ben då!
smörja in mig med bodylotion, ansiktsmask!
Kolla lite på musikläxan..
städa mitt rum!
välja kläder tills imorgon.

Ja det i alla fall, plus säkert någonting mer som jag inte kommer på just nu, eller juste! Måste ju blogga för fullt.. den viktigaste punkten av allt och jag glömmer det. Ajaj inte bra. Men min lista ser ju faktiskt mest ut som en ''pyssla med mig själv'' kväll, men det funkar ju alltid! Så att man orkar gå upp imorgon, för då börjar mardrömen. Aja, nu ska jag hoppa in i duschen och försöka hinna med dom där punkterna, jag lovar att blogga så fort som möjligt igen. Hörs snart!


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

HAHAH wnb johanna och josefine

2009-08-30 @ 17:44:51
Postat av: Marilyn Sandberg

Jag? wnb johanna och josefine?

sanningen är att jag skrev inlägget 20 minuter innan dom ;)

2009-08-30 @ 18:16:23
URL: http://mwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0