Outfit

Åh hatar när statistiken sjunker när det är skola, buhu! =(

Aja, som sagt slutade klockan fyra idag. Alltså för 20 minuter sen, jätte sent faktistk och inte speciellt kul när man slutar dagen med so.. usch, men jag klarade det faktiskt ;) sen så kunde inte fridababy träffas idag för stackaren har tappat bort sitt busskort och kanske inte så lätt att åka då, men vi bestämde ändå nu på lördag så det känns skönt iaf! Och nu sitter jag hemma, jag är verkligen helt slut måste jag säga, och sliten.. kanske behöver vara hemma ändå? Och plugga lite extra.. ja det blir nog så! kanske inte låter så kul men det behöver man faktiskt ibland =) nu ska jag lyssna på världens bästa låtar, sofijah såklart tihi (a) , puss!



<3 mina lår, haha


Kommentera älskling!
Postat av: Teresa

Men din blogg borde inte sjunka för den äger ju alla blogga nästan!!!älskar din blogg!!

2009-08-27 @ 20:03:36
URL: http://teresape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0