Något nytt



Ja.. något nytt som jag tänkte prova på haha :) vi kör Hissar & dissar för dagen.

diss - att vi har SO idag som vanligt.. så himla tråkigt! Det är dom lektionerna jag oftast DÖR på..!

diss- att jag försov mig, skulle vaknat klockan sex men vaknade klockan sju, så väldigt stressigt nu. Aja, men jag bor ju nära så kan gå tio i. Men endå! Sovmorgon tack!

__________________________________________________________________________________________

Hiss- Att jag ska träffa Fridababy efter skolan.. lika trevligt som vanligt =) Det sätter vi verkligen med på dagens hissar lista.

Hiss- att min sminkning blev toppen nu på morgonen! Foundationen pudret och mascaran sitter rätt, precis så det ska va! Nu ska jag bara platta håret, hm... undrar om det oxå blir lyckat?

Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0