Morgondagen

Hm.. vad ska jag göra imorgon då?
Tror jag kommer vakna ganska så tidigt och sådära.. för ska in till stan en snabbis och möta swm och lämna hennes busskort och sådära, efter en hel månad! shiet jag kommer krama sönder henne.. på riktigt! tihi, sen ska jag träffa lollo såklart, så kanske jag sover där och så träffar vi några =) Våran gamla ''tradition'' men alltid lika trevligt :) .. det är väl min morgondag det, låter väl bra?
Och juste.. jag måste ju börja packa snart oxå tills på lördag, nej hatar att packa, någon som kan göra det åt mig (a) ?



saknar dig, saknar ditt skratt, saknar ditt leende saknar våra ägg saknar våra turer genom sverige bästavän =(


Kommentera älskling!
Postat av: sarah sötnos u know ;)

härmar inte henne direkt.. jag har ändå inget att göra om kvällarna och det kan vara kul. får jag inte det eller? :o

2009-08-09 @ 23:29:24
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0