min prinsessa, älskar dig mest (a) !

Nu har jag ätit lite, för ett tag sen.. men orkade inte sätta mig vid datan direkt, så ah nu är jag lite mätt iaf, tihi (a) ska snart tvätta bort mitt smink och sådära, sen bege mig mot sängen och smsa lite. Känner oxå för att sova ut imorgon, längesen man gjorde det nu när det har varit ung dom senaste dagarna, men imorgon blir det chill. Ganska så skönt om jag får säga det själv faktiskt.
Godnatt, och största pussen går till min allra bästavän sarah t, eftersom att vi pussade varandra idag, visst är vi gulliga? hihi =)
...


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

asså ofta man sover så tidit ? :S

2009-08-14 @ 23:29:31
Postat av: sarah sötnos u know ;)

nåt fel med det -.- ?

2009-08-15 @ 10:29:47
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0