Min dag

Hej alla söta bloggläsare! Nu är eran favorit Marilyn hemma igen och kan blogga för fullt.. det är väl bra!? Dagen har vart ganska så lång & tråkig dessutom. Vanliga lektioner och sådära, slutade halv tre idag och det är fredag.. vi har världens senaste schema.. inte så kul men det får man lov att klara väl! Efter skolan drog jag & Sarah C ner och fikade lite, skit mysigt! Och snackade och sådära.. var inte så länge, för hon åkte hem till sig och jag åkte hem till mig. Men väntade med henne och hennes söta lillebrosa tills deras buss kom.. eftersom att jag är så SNÄLL! Hihi! Och juste, träffade Malin på hemvägen, skit kul faktiskt. Hade inte träffat henne på skit länge verkligen så det var skönt! Har saknat henne! Ska inte göra så mkt just nu vad jag vet, bara ta det lite lugnt. Har växtvärk i benet.. AJ!!

Aja, nu snackar jag med en person i telefon, lovely!


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0