liten update bara..

Fortsätt fråga frågor på frågestunden så blir jag glad haha, svarar på dom lite senare på kvällen, tio - elva kanske :) ? Och förresten, dom frågorna som är lite för ''privata'' tänker jag faktiskt inte svara på, så tar bort dom, bara så ni vet.

Iaf, har ätit lite middag för ett tag sen och bara tagit det lugnt. Funderat på att göra ett videoinlägg, men tror inte jag orkar det nu idag tyvär. Kanske imorgon? Ja vi får se :) .. Ikväll blir det en sån här vanlig ''chillkväll'' igen, lite tråkigt :/ men mitt huvudvärker, jag kommer säkert få svininfluensan. för mina ben och huvud värker typ hela tiden? åh.. mår dåligt bara jag tänker tanken, nej nu ska jag försöka tänka positivt istället =) tihi, vad har ni själva för er ikväll?
puss!



oh yeah, mitt hår är verkligen snyggt på den här bilden ;) tummen upp (y)


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp dom tre , eller två sorligaaste låtarna du vet? snälla!!!

älskar din blogg<333

2009-08-21 @ 20:11:33
Postat av: sarah sötnos :] ♥

vadå :o<33 om svin.. ?<3

2009-08-21 @ 20:55:53
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: sarah sötnos :] ♥

=( <3

2009-08-21 @ 21:09:28
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0