Lite finare lite bättre

Är min blogg tillräckligt bra? eller ska jag göra den bättre?
Som jag.. jag har runt 100 - 200 besökare per dag som gillar min blogg (hoppas jag) Och då vill man ju göra den bättre så att statistiken höjer & höjer sig, vi satsar ju högt, eller hur!? .. det är mer eller mindre ibland! Men behöver mer tips om vad jag ska skriva om, jag har några tips till mig själv iaf, som jag försöker följa! Och då tänkte jag dela med mig...

 Ha aldrig gamla bilder (som jag hade förut) Ta nya, blir så mkt roligare att läsa!

 Ha inte för mkt egobilder, ha på saker du gör oxå, & vad du köpt en dag osv...
 Skriv inte bara ''hej nu ska jag äta en macka'' tex... skriv om intressanta saker!
Gör videoinlägg, man tjänar läsare på det, och det blir roligare för läsarna!=)
 Gör massa roliga tävlingar...

Där fick ni en massa bra tips huh!? Jag kan säga själv, det var riktigt tråkigt att blogga när man inte hade en kamera... men jag fixade en till slut! Och efter det har statistiken faktiskt höjt sig, och när jag lägger in videinlägg på youtube så vinner jag oxå läsare på det... Men vad vill ni att jag ska skriva om?=)


En sliten marilyn... som sarah lyckades få på kort.. hm!?


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0