Kan storbloggare kan jag! ;)

Ni får kalla mig härmapa nu, för det är jag faktiskt tihi (a) det har hänt mkt i sommar men allting orkar jag inte ta upp, men lite kan jag faktiskt va snäll och dela med mig =)


Skolavsliutningen, med min nya klänning :) .. Det var där hela sommaren startade


ngn vecka senare var det dags för mig & älskling att gå på klubberiet


& hade även skit snygga klänningar till det


mitt & sarahs första dopp HÄRLIGT!


och ni kommer väl ihåg när jag och sarah c var i skellefteå? Åtta timmars bilresa...


när vi väl var där, jätte mysigt och skönt att komma från sthlm :)


efter ngn vecka tog vi flyget hem tillsammans!


 och när vi kom hem var det bio som gällde.. en massa


& så var vi även på pride och hade trevligt =)


efter det träffade jag lollo som jag inte hade träffat på hela sommaren, vi var skit mkt och hade jävligt kul måste jag säga. Fixade oss varje kväll och drog ut och träffade folk!


och så drog vi oxå till grönan tsm en dag =) sjukt kul


ett litet tag innan dess började jag gilla en person.. men ah..


och i mitten av juli fyllde min BABY 14!! FÅR MAN INTE GLÖMMA =)


& min blogg växte =)


sist men inte minst, ung 08 varje dag med mina bebisar, jag älskar er



det där var lite av min sommar, mkt mer har jag gjort. men om jag skulle sitta här och skriva skulle det ta hela bloggen för så mkt bilder, men detta var väl ett kul inlägg? lite annorlunda sådära.
något mer jag ska skriva om som ni vill? säg det i kommentarsfältet isf, PUSS

Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0