Innan jag somnar

jag har några frågor jag hoppas du kan svara på också.

1. Vad skulle du gjort med din blogg om du inte kunde lägga in bilder på en månad. för du inte hade kamera och så. Skulle du skita i bloggen medans? eller skulle du uppdaterat lika mycket ändå utan bilder? vad hade du gjort för att få mer läsare även fast du inte hade haft bilder?
2. vilka bloggar läser du förutom dessies?
3. vad vill du gå för linje i gymnasiet?
4. vad vill du bli när du "blir större"? :)

1. Ehm,ja svår fråga faktiskt. Men jag klarade ju mig förut så skulle nog inte ''lägga ner bloggen'' utan ändå försöka uppdatera mkt, med gamla bilder. jobbigt, men hade försökt!
2. Jag brukar läsa paows oxå, och sen massa vänners bloggar.
3. Det har jag faktskt inte tänkt på riktigt än, det är ju så svårt!
4. Det vet jag som sagt inte än, men någonting riktigt kul som jag vrekligen gillar iaf. Inte jobba på ica direkt? Haha no way! ;)

Passade på att svara på dom nu innan jag snart somnar, nyduschad och fräsh är jag iaf! Skit skönt! Så skriver när jag vaknar såklart.. Och håller ni inte med mig? Är inte min handduk riktigt sexig? Haha!=) En sak till... ska jag ha frågestund!? S V A R A



Godnatt & sovgott eran Marilyn Sandberg

Kommentera älskling!
Postat av: Madde, I know you love me!

ja ha de sötnos :)

2009-08-02 @ 03:11:57
URL: http://madelajn.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja! lätt att du ska ha frågestund ;)

2009-08-02 @ 03:55:02
URL: http://noomiviklund.blogg.se/
Postat av: sarah

Jah , ha frågestund baby =)

2009-08-02 @ 10:35:44
URL: http://sarahtjulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0