Innan jag dushar!



Om en person som har svikit mig rejält.. igen! Hon verkar inte förstå hur mycket hon sårar, hon verkar inte förstå någonting. Jag har försökt snackat med henne, snacka om varför hon är som hon är och så. Men hon lyssnar inte, hon lyssnar inte på vad jag har och säga. Hon bara skiter i det totalt, är det så man gör mot sin bästavän som man haft i fyra år!? Sen trean... Är det så man behandlar sin så kallade bästakompis? Att inte ens kunna lyssna på vad jag har och säga. Bara skiter i allting, förlåt att jag säger det här. Men du är falsk, falskare än alla tror. Men alla kanske inte vet det eftersom att du låtsas vara en ängel framför alla andra, men när du är med mig och chattar med mig på msn på kvällarna då kan du allt bli den ''onda'' och säga vad fan som helst! Till mig.. Du tror att du kan behandla mig hur som helst.. och låtsas vara arg ena dagen och sen andra kommer du fram till mig och låtsas att ingenting har hänt..? Så frågar du om vi ska vara, och jo vet du varför? Det är därför du inte har någon annan allra bästavän att vara med, du behöver alltid ha mig där för annars känner du dig ensam, om du inte får vara med mig och mina kompisar blir du sur och går till din ''reserv'' en tjej i klassen. Jag tycker lite synd om henne, att du är med henne bara för att du inte har mig vid din sida längre, du borde tänka på hur mycket du sårar mig och hur mycket du även har sårat henne.

Jag ska inte nämna nåra namn, inte i bloggen. Behöver inte spridas från person till person, men jag vet mkt väl att personen som texten är till vet vem hon är. Namnet behövs inte ens säga, men jag säger en sak. Om du beeter dig såhär och tror du kan behandla mig hursomhelst, då kan du dra! För vet du en sak..? Jag orkar inte med att du blir sur bara jag är med någon annan, jag har faktiskt andra kompisar och en bästavän, en annan bästavän som jag litar på och älskar mest i världen, som är äkta! men det är du som skapat de den här gången, nästa gång du behöver mig kommer jag inte finnas där, då är det redan försent.

Kommentera älskling!
Postat av: Cicci

Fiiin blogg!:D

2009-08-25 @ 22:20:23
URL: http://linddgreen.blogg.se/
Postat av: sarah sötnos :] ♥

vem är det om ?

2009-08-26 @ 16:05:50
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0