Home baby

Fick en kommentar om att jag alltid sover hos kompisar, och om jag inte får sova hemma?
Förlåt.. men blir faktiskt lite upprörd! Tror du inte jag får sova hemma i mitt eget hus eller!? Saken är den att jag och mina kompisar kanske vill sova hos varandra! Det har ingenting med att jag inte får sova hemma, du verkar inte ha någonting vettigt i din hjärna gumman eller gubben eller vad fan du nu är... iaf, bara för att du har ett tråkigt liv och sitter hemma och sover helt ensam hela dagarna!

Iaf, kvällen var härlig som vanligt! var med jocke & jesper som alltid, men alltid lika trevligt!=) ja vi gjorde lite grejs och sådära! Nu är jag och lollo sjukt trötta så ska snart tvätta bort sminket (som nästan är borta) och sen sova.. låter väl mysigt!? Sova... yeah! Så vi hörs när jag vaknar, ska åka hem tidigt imorgon, för lollo ska till ikea, buhu! =(
Godnatt och dröm om mig!


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

men cp lizzna varför sover ni aldrig hoss dig då ? haha !

och den andra då om att du alltid har sammakläder !

2009-08-11 @ 09:45:34
Postat av: linn

Hon kanske inte vill att man ska sova hos henne? Gud vad petig man måste vara tycker jag:O

2009-08-11 @ 14:47:27
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0