Hej sötnosar!

Dålig uppdatering.. i know men har inte kunnat skriva, vi har vart i stan ganska så länge. Gick runt och sådära, åt på pizza hut haha tjockisar vi är! På riktigt höhö .. aja , nu är lollo i duschen och vi ska snart ut igen och träffa några, haha känns som att vi går ut hela tiden. Men det är ju sommar och det är ju då man ska passa på eller hur?! =) Tycker jag i alla fall .. nu ska jag fixa mig rejält , mitt hår har blivit vågigt -.- suck .

Och till er som undrar på bilden nedan, ja det är jag!
puss sålänge


fy usch blä ! men bjuder på den ..

Kommentera älskling!
Postat av: calajsis

Hej M.

Kolla mitt inlägg. Handlar om dig m.m

Jag älskar din blogg ^^

Puss!

2009-08-03 @ 19:08:37
URL: http://calajsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0