Godmorning

Godmorgon alla fula och söta! Jag är vaken tidigt idag, och vädret är inte på topp... SUCK! Men det var det inte igår heller men man får väl klara sig! Ska snart äta frukost sen börja fixa mig.. till musik! Hur kan man fixa sig och platta håret utan musik?! Det förstår jag inte riktigt..

Whatever, nu ska jag gästblogga i sarah Cs blogg, som hon sa att hon ville jag skulle göra eftersom att hon inte kan uppdatera, åhh jag är så snäll!=)



Som sagt.. besöksrekord igår!! Statistiken går neråt eftersom att klockan bara är halv tio, DAH! =(

Kommentera älskling!
Postat av: calajsis sötnos

Hej kolla min blogg och kommentera och säg vad du tycker om bilden jag har gjort. På er. <3

I LOVE MWSS!

2009-08-12 @ 09:42:47
URL: http://calajsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0