Godmorgon!

Jag sov inte så långt idag som jag trodde, bara till elva, även om jag somnade ett halv två inatt. Eftersom att en viss Frida och jag snackade på msn halva natten haha, men det är ju endå lördag idag? Och vad ska jag göra idag? Svar: ingenting! Jag har verkligen ångest, jag vet inte vad jag ska göra en lördag. Men det är väl lika bra, jag har ju fortfarande ont i huvudet och orkar inte resa mig upp, skolan kanske tar tag i mig ordentligt..? Ja så det skulle ju inte förvåna mig om det bara blir en hemmadag idag, tråkigt jag vet. Men kanske träffar någon ikväll eller nått, får se. Hur som helst, nu ska jag snart äta frukost. puss!


Kommentera älskling!
Postat av: sarah sötnos :] ♥

:'( <3

2009-08-22 @ 12:23:40
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0