glader

Tack min favorit lollo för att du skrev ett inlägg och sa att det inte funkade .. höhö (a)

Jaja, när jag kom hem förut så märkte jag att internet inte fungerade .. trodde det var sönder .. ajaj, men nu för fem minuter sen så får proffset marilyn igång det, ouf så duktig jag är! Nej men faktiskt! Aja, vad gör ni nu då? Själv gör jag ingenting .. eller ska packa lite haha, det här är verkligen en marilyn och lollo vecka om man säger så . Imorgon ska jag till henne igen, höhö :$ och vi ska träffa några sen torsdag ska vi till grönan och fredag i dont know (?) ja så sover jag hos henne dårå. I love that girl!
Nu ska jag kolla runt lite på datan, pusss


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0