Farsta HAHA

Haha omg säger jag bara , lollos och marilyns humor är den bästa ! vi har sprungit tunr i farsta som två små galningar .. in och ut och käkat på donken =) Asså farsta är verkligen läskigt på något sätt .. eller ah vi kallar det för scary movie 2 eller något haha , ni kommer aaaaaaaaldrig fatta men spela roll :) nu är vi hemma iaf och jag ska snart hem .
och lilla marilyn blev käääär på riktigt vid första ögonkastet , ouf höhö .


Haha marilyn smygfotat *blink* vem kan det vara undrar ni .. ? =) I know


på bussen

Hörs när jag kommer hem , pussssssss


Kommentera älskling!
Postat av: Josephine ♥

Haha jag tror jag vet vem det är ! Det ser iallafall ut som honom :D

2009-08-04 @ 23:12:35
URL: http://jjosephinebroden.blogg.se/
Postat av: ida.

Jävlar vad fina skor, vart är dom typ köpta då? =) haha<3...

2009-08-05 @ 00:38:02
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0