Ett till inlägg, yes..?

Jag tror ärligt att jag är beroende av... cola Måste lixom ha det nu, haha kanske inte låter så vanligt, men kan man bli beroende av cola? Ganska läskigt ju :'oo

Aja, gör ingenting nu, verkligen ingenting. eller jo tråkar & har ont i huvudet, tror jag har svininfluensan, jag blir ju lixom aldrig frisk.. haha men ska inte gå runt och tro att jag har den influensan egentligen? då kommer jag ju bara må ännu dåigare än vad jag redan gör, jaja hoppas jag kommer ut ikväll och träffar någon eller något då ;) .. hela dagen orkar jag faktiskt inte sitta inne, jag kommer dö på riktigt. fucking sjukling.. -.- hur som helst, Nu ska jag lyssna sönder min pea låt som jag har lyssnat om & om igen minst 250 gånger..



& glöm inte klicka här, ja lovar ni vill :'dd


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0