Enligt Marilyn!



Tila tequila Haha måste ju bara hissa henne! Hennes program hon har gjort är så j*vla underhållande & bra, tycker inte ni det?!

Bio Jag älskar vekligen att gå på bio och köpa en stor fet popcorn och största läsken och bara sitta där med kompisen i mörkret, det är fan riktigt härligt.. =)

Trångsund!
Där jag och ja.. nästan alla bor! Jag tycker alla borde bo där, nära till stan och skit härligt helt enkelt, skulle aldrig i hela mitt liv vilja flytta.. kan inte komma på något bättre ställe!



Blondinbella Nej hörrni! Come on!? Ingen gillar väl henne och hennes blogg.. urkass att läsa, buh skit tråkig. Jag fattar inte vad som är det roliga med henne och fattar inte hur hon kan ha så många läsare! Tummen ner!?



Utsvängda jeans Haha lite väl 80-tal? Ofta man går ut med jeans som går ut skit mkt, skäms man inte? Så hade jag i femman.. Haha jag skrattar åt mig själv! Stuprör ska man ha, ingenting annat, jag bestämmer att vi utrotar utsvängda jeans, någon som är med mig? ;)

Huvudvärk
Där är verkligen alla tummar ner!! Det är bland det värsta som finns, när huvudet dunkar och man inte orkar göra någonting, orkar inte gå ut eller ens upp ur sängen.. Och det är just så jag känner nu!

Kommentera älskling!
Postat av: A H W W W - Jag designar din blogg grats <3

hej vill du ha en design är det bara och säga till mig jag designar den gratis <33

2009-08-08 @ 19:34:50
URL: http://ahwww.blogg.se/
Postat av: Anonym

så nördig du är :D

2009-08-08 @ 19:51:01
Postat av: Anonym

så svag du är, du tar dissar och hissar listerna efter dessie. hon har nyss gjort nya och ena är med tummen ner och du har de också! haah vilket skömt du är asså! sluta skryt om dina besökare. sluta härma folk. för då kommer i alla fall folk läsa din blogg för den är bra, inte för att alla tycker den är så pinsam! och nu trycker jag på den töntiga knappen, ''puch it baby!''

2009-08-08 @ 19:57:29
Postat av: Madeleine

Tävling just nu! :)

2009-08-08 @ 20:11:39
URL: http://madeleinerolin.blogg.se/
Postat av: linn

Hon säger ju vad hon tycker?

Men jag håller med dig blondinbellas blogg är rätt tråkig faktiskt och man ska absolut ha stuprörsjeans de är så snyggt.

2009-08-08 @ 20:42:00
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0