En känsla slog mig...

Jag fattar inte vad som hände med oss.. verkligen inte, det var du och jag så ofta nästan varje dag, men vips så tog det bara slut. På så kort tid var det inte vi länge. Det gör ont att tänka på att det aldrig blir detsamma igen... faktiskt. När jag ser dig så går du bara förbi, vi går förbi varandra som vi aldrig någonstin känt varandra, som om vi aldrig hade funnits. Vi hälsar inte ens, vi snackar aldrig. Jag blir så ledsen när jag tänker tillbaka på allt fint, och när jag kollar på gamla bilder av oss, när jag inte får ha dig vid mig, när jag behöver dig som mest. Då vet jag att jag inte har dig mer, för nu är du borta... ur mitt liv. Jag vill inte tänka att det är så, jag vill inte tro att det är sant. Men jag måste snart försöka inse det, även om det kommer bli svårt, riktigt svårt att sluta tänka på dig. Du var en sån fin vän, jag kunde verkligen berätta allting för dig, du fick mig att le och skratta & må bra. Glömmer aldrig 2007, när vi var som tajtast och gjorde så mkt tillsammans. Glömmer verkligen aldrig..... det är någonting jag tänker på ofta oxå, vi två och även vi '''fyra''... jag vet att du läser det här och jag vet mkt väl att du vet vem du är. Men det jag vill komma fram till är att jag verkligen saknar dig ibland, det gör ont. Du var så mycket för mig, verkligen allt





</3..

Kommentera älskling!
Postat av: linn

Jaa sånt händer är exakt så för mig me,men sånt händer och de gör värkligen ont,men får leva med de.

2009-08-22 @ 18:30:28
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/
Postat av: Lisa<3

vem är det om??:P

2009-08-23 @ 17:35:21
Postat av: hemlig beundrare (aaaa) ;*

vad heter låten ? ^^ (a)

2009-08-24 @ 18:25:15
Postat av: Anonym

jag som är hemlig beundrare xD vad heter låten?:D

2009-09-03 @ 20:57:58
URL: http://noomiviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0