En hemlighet innan jag går...



Visste ni att nästan varje kväll när jag är ensam, mår dåligt eller någonting liknande så går jag nästan alltid in på youtube och lyssnar på sofjah-låtarna.. Ärligt, det får mig att tänka på annat och ''komma bort'' från allting, jag mår bra av att lyssna på henne.. kanske låter hur konstigt som helst men det är sant, har inte ni känt så någon gång att när ni inte är på bästa humöret vill ni bara sätta er ner och lyssna på någonting, lixom glömma allt...?
Hon gör så många låtar som påminer om mig själv och sådär.. Påminer om hur mitt liv kan va ibland, Jag älskar hennes låtar! Som ni kanske har märkt.. jag lägger ju in låtar av henne då & då! Så himla bra...


Kommentera älskling!
Postat av: sofijah

sv: åh va fint , va glad jag blir ! :) hoppas allt löser sig för dig hördu.!

2009-08-09 @ 17:09:18
URL: http://avtrollis.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gör exakt samma sak helt ärligt det hjälper ,

2009-08-09 @ 17:21:33
Postat av: linn

Håller med dig:)

2009-08-09 @ 21:36:32
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0