Bullshit!



Från första början trodde jag jag kunde lita på dig gumman, men jag hade visst fel. Jag kan inte säga ett skit till dig utan att det kommer fram till andra på en dag, jag kan inte lita på dig helt enkelt. Sen så går du runt och säger till massa folk att jag har sagt saker om dom som inte är sant, hur fan ska du ha det egentligen? Ska jag göra samma mot dig, gå runt till massa människor som även är kallade dina kompisar och säga att du hatar dom, även om det inte är sant? Tror du jag går runt och gör så som du gör eller!?

du som en gång var min bästavän finns inte längre i mina ögon. Du existerar inte i mitt liv, du försöker bara göra så att alla ska tycka illa om mig och bra om dig. Men egentligen, det är bara att fortsätta du kommer aldrig lyckats. Och även om du fortsätter tänker jag inte göra någonting, jag tänker inte gå runt och snacka skit mer. För vet du en sak? Jag har växt upp som troligen inte du har, eller om du har det. Bevisa det då genom att inte gå och ljuga till varenda person om MIG! Jag är så j*vla trött & arg på dig så det finns inte..


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

De är DU som snackar skit om folk marilyn?!

2009-08-30 @ 21:17:26
Postat av: Marilyn Sandberg

Jovisst gjorde jag det förut.. det kan jag erkänna, men om du KÄNDE personen som jag skrev om då skulle du se en viss skillnad. Vem som snackar mest och inte mest, du vill inte ens veta..



för vet du en sak? Jag snackar inte skit om folk mer i onödan, thats it. Och acceptera det oxå!

2009-08-30 @ 21:21:17
URL: http://mwss.blogg.se/
Postat av: sarah sötnos :] ♥

inte är det mig du menar iaf!

2009-08-30 @ 21:28:45
Postat av: linn

Jag hatar såna personer och den dära som skrev de dära anonyma tror jag ljuger för att den är feg!

2009-08-30 @ 21:31:58
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0