Blir så arg..

Hej bloggen, nu sitter jag hemma hos Sarah C! Kom nyss hit och är väldigt irreterad eftersom att statistiken sjunker bara för den här j*vla skolan!! ÅHH! Aja, det höjer sig väl ikväll!?=)

Tråkig skoldag idag som vanligt... började med matte och sen spanska, rena rama tortyren faktiskt. Somnade nästan på lektionen, ville bara att någon skulle komma och rädda mig..? Whatever, sen var det bara en massa andra tråkiga lektioner! Aja, som sagt är hemma hos Sarah nu och vi ska väl hitta på någonting lite senare och sen mot kvällen drar jag mig hem. Men vet inte riktigt när, men då lovar jag att blogga riktigt mycket!
Sounds good huh?


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0