Bild från google!



Mitt hår! Usch fy & blä säger jag bara! Min hårdag har inte varit perekt idag som det ska om man säger så... rättare sagt helt j*vla fult! Fruktansvärt med andra ord.. Det lockar sig på bara 1 - 2 timmar..? Inte så det ska vara. Jag lovar, jag får panik när jag har plattat mitt hår sen när jag går ut så blir det lockigt, jag har ju en ganska så ny plattång och allt, så vad fan är problemet!? Förlåt att jag låter som värsta hårfixerade människan (men det kanske jag är men iaf!) Mitt hår ska sitta perfekt och det ska sitta och ligga på sin plats precis som jag vill ha det. Och det gjorde det inte idag, så därför blir mitt hår dagens största diss, Visst lockigt hår kan vara fint på andra, men på mig? Fruktansvärt! Kolla det här exempelt, vad är finast? Älska spik rakt hår!


Kommentera älskling!
Postat av: sarah sötnos :] ♥

och då måste jag säga : KOLLA PÅ MIG -.-

2009-08-28 @ 19:32:20
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: hannah

hejj, fin blogg!

allt bra med dig? :)

2009-08-28 @ 19:46:00
URL: http://hannahpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0