Sarah tjulander



sarah den här texten är bara till dig och ingen annan.. det är så jobbig nu när vi inte är lika tighta som förut.. det är verkligen det, vi har snart inte träffats på en månad. det är overkligt! En månad utan min prinsessa.. som jag älskar mer än allt annat! Vi hade det så jävla bra, du och jag. sarah och marilyn, mws och swm.. det var verkligen vi . Jag saknar det och jag saknar dig.. mer än allting. snart orkar jag inte gå runt mera utan dig, orkar inte vara utan dig. Jag behöver dig sarah, jag vill att du ska kunna lita på mig och lita på det jag säger, och det gör du. Men jag kan säga en sak, vad alla än tror eller vad alla tycker, jag kommer aldrig ljuga för dig, jag har aldrig gjort det heller. Den finaste personen i världen.. hur ska jag någonsin kunna tacka dig? du förändrade mitt liv, du kom in i mitt liv som en ängel och nu vill jag aldrig att du ska lämna mig. aldrig någonsin.. för du ska veta en sak, jag kommer alltid finnas för dig och jag litar på dig upp till hundra, lyssnar på allting du säger och vill aldrig dig något illa. Läs texten och lita på allting jag sagt, du vet att jag älskar dig mest du vet det. Du går före allt & alla, först i hela världen. Jag skulle aldrig byta ut dig mot någon. Älskling, du är det bästa som hänt mig!

Kommentera älskling!
Postat av: JosefinesDiary

Läs min blogg och nominera dig till veckans blogg?

www.josefinesdiary.blogg.se

www.josefinesdiary.blogg.se

www.josefinesdiary.blogg.se

2009-08-08 @ 13:41:47
URL: http://josefinesdiary.blogg.se/
Postat av: calajsis sötnos

SWM+MWS= Sötnosar!! <3

Puss<3

2009-08-08 @ 21:54:13
URL: http://calajsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0