18 frågor

Fick ganska många frågor skickade till min mail från en tjej som heter Hanna Lindholm! Hon ville att jag skulle svara på dom, så varför inte passa på nu när jag har huvudvärk & är trött...?

Frågor från henne om mitt hår..

Är det din riktiga hårfärg? Om du har färgat så undrar jag vad du har för färg? (D.v.s. vad du köper för hårförpackning. Alltså en liten kartong med hårfärg i! Om du gör det, säg gärna var den heter och var den finns att köpa!! :) Skulle vara bra om du la ut en bild på den också!
Svar:
Tack så mkt! Men det är faktiskt min riktiga hårfärg, aldrig färgat eller slingat! Helt naturligt..=)

Hur har du klippt dig? Har du klippt upphåret? Klippt tagigt på topparna?
Svar:
Nu var det ett tag sen jag klippte mig, har bara klippt topparna på senaste tiden.. Men klippte uppklipt förut. Men som sagt, det var ett tag sen.

Hur fixar du ditt hår på morgorna innan en vanlig skoldag? Använder du hårspray? Tuperar du? Rufsar du till det? Eller bara kammar bara ut det?
Svar: Ja det första jag gör är som sagt att platta mitt hår ganska så noga, (varje dag..) ibland kan det hända att jag andvänder hårspray men inte varje dag. Njae, tuperar och ruffsa brukar jag oftast inte göra..

Ungefär hur lång tid tar det att fixa ditt hår?
Svar:
Det beror ju på vart jag ska, skoldag med plattning och sådära kanske bara 15 minuter, sen om jag ska till något annat ställe kan det ta mera tid!

Vad använder du för shampo och balsam?
Svar:
Det är olika..=)

Frågor från henne om mina kläder och smink..

Var har du köpt det där skärpet, skorna och tröjan som du har på denna bild? Och vilken storlek på tröjan har du?
Svar:
Vet inte riktigt vilken bild du menar eftersom att jag inte ser någon bild...

Var köper du dina kläder? Nämn 5 stycker affärer i ordning vilken du handlar mest på! :D
Svar:
Gina såklart mest, sen kan jag inte riktigt ordning.. men h&m vero moda och ja lite såna där affärer är bra =)

Hur sminkar du dig?
Svar:
Foundation först, sen lite solpuder över det och sist men inte minst mkt mascara! Enkelt! ;)

Vart har du köpt ditt smink?
Svar:
Det kan jag skriva om i ngt annat inlägg.

Ungefär hur långt tid tar det för dig att sminka dig?
Svar:
Som jag sagt tidigare, det beror på vart jag ska..

Övriga frågor från henne:

Går du i kvarnbergsskolan? I vilken klass isåfall?
Svar:
Nej jag går inte i kvarnbergsskolan, trångsundsskolan går jag i. Om du vill veta.. ska börja 8B! =)

Har du pojkvän? ;)
Svar:
Nej då hade jag nog skrivit det i bloggen :)

Hur många gånger har du varit på grönalund det här året?
Svar:
Det här året bara en enda gång, men har vart borta och sådära.. och ska säkert dit snart igen!

Favorit maträtt, låt, ställe?
Svar:
Tacos är min favorit mat hehe =) Låt.. hm svårt att svara på finns så många! Ställe.. måste nog säga, stockholm u know! ;)

Vad kan du inte leva utan?
Svar:
Kompisarna, datan, mobil & godis taha!

Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0